Yfiliz 8.haftamdayım bebek gözükmedi ve doktor kürtaj dedi 1 hafta daha beklemek istedim başına gelen varmı 😔
meliccccc Yfiliz baska doktora daha git canim ama 8.haftada gorunmesi gerekirdi insallah gec dollenmedir haftasiyla uyumlumu kese falan
Lazanne Yfiliz bende boş gebelik yasadm 7. Haftada 1 hafta daha bekledik ama malesef sonuç değişmedi ama kürtaj olmadm kanamayla düştü kesem sonra kontrole gittim parça falan da kalmamştı zaten sadece kese..
Fulya90 Bizde 5 haftaya kadar bebeği hiç bir şekilde göremedik karın bölgesinden dış gebelik olabilir dedi doktor daha sonra alttan bakınca bebeğin yumurtalıklara yakın olduğunu söyledi progestan kullandım ağızdan günde 3 defa Bi hafta sonra gittiğimde bebeği gördük canım senin alttan baktımı
Bcsahat Yfiliz boş gebelik olduğunu düşündükleri için kürtaj dediler değil mi? Eğer anne sağlığına bir zararı yoksa elbette bekle, ama zarar ihtimali varsa başka bir doktora daha git vakit kaybetmeden canım. Rabbim gönlüne göre versin inşallah
Fulya90 Bide kan tahlili yapıyor mu her gittiğinde eğer bebek yoksa her seferinde değerlerin Düşer ona da dikkat et canım
Fulya90 Bi kere daha kan tatlili yaptır ilk değer sonuçunu biliyorsan Karşılaştırma yap değer yüksekse başka bi dr ye git
Kmndas Yfiliz canım bende yaşadım aynısını beklemek yok mu zaman geçmez kafanda deli sorular maalesef beta değerlerim haftada bir iki katına çıkıyordu doktor kürtaj dedi ben beklemek istedim 9. Haftaya kadar bekledim 3 ayrı doktora gösterdim hepsi kürta dedi gün verdi doktor kürtaj olacağım günden önce kanamam başladı evde sıkıntı çektim tuvaletten kalkamadım ertesi gün gene de kürtaj oldum sonra parça kalmış içinde 2 ay sonra tekrar kanamam oldu birden fenalaştım tekrar kürtaj oldum sana demem o ki eğer bir damla bile kan görürsen git hemen kürtaj olmak iste ben kaç aydır atlatamıyorum o düşük anını gözümün önünden gitmiyor keşke masaya yatsaydım hop alsalardı bitseydi uyutuyolar zaten bişey hissetmiyosun 3 ay oldu kürtajdan sonra bi ay korundum şimdi 4 haftalık hamileyim gene başıma gelir diye korkudan doktora bile gidemiyorum rabbim sınıyor İşte bişeyle ama benim doktorum 10. Haftada görülen bebekler gördüm dedi bana Ümit vermişti inşallah sen benim yaşadıklarımı yaşamazsın bebeğini kucağına alrsın beta değerleri biraz yol gösteriyor