Kuzey20_ EmiriinAnnesi yavaş çalışıyor benimde troitlerim hamilelkde genelde oluyormuş İlk başlarda değer yüksekti hamileliğm başından beri ilaç kullanıyorum dengeledi değerleri şuan sıkıntı yok
Yasemin00 EmiriinAnnesi Arkadasım da gatır var canım şuan 3.5 aylık hamile düzene girmesi için hergün kan verdi hapta kullanıyo çok şükür düzene giriyor dedi ama tabi 10 de bir gidicek tahlil için yine hayırlısıyla güzel bir gebelik geçirin inşallah 🤲