Masalimm Merhaba 17 hafta 3 günlüğüm hamileligimin ilk haftalarında progestan fitil kullanıyordum düşük tehlikem vardı ama sonra düzeldi şükür . Dün gittim doktor yine kullan dedi neden olduğunu sordum sağlıklı gayet sen yine de kullan dedi
Asel21 Masalimm doktor kullan dediyse kullan canım bende 28 haftalık olacağım bi iki gün sonra hala da progestan kullanımına devam ediyorum ilk ayımdan beri ne zaman bıraktırır bilmiyorum.
Ozlmslm Masalimm 35 haftadayım hala kullanıyorum doktorunuz ne öneriyosa onu yapın sonuçta zarar vericek bir şey değil önlem amaçlı bile olabilir
RabiaMG Masalimm 13.haftamda basladim bende 17+3 um hala kullaniyorum pazartesi randevum var devam edicekmiyim birakcakmym o zaman ogrenicem 😊
Feyzaerza Bizde25+3 günlüküz bende başından beri kullaniyorum🙄 benim hic bi tehlikem olmadı ama tüp bebeğiz biz nezmana kadar kullancam bilmiyorum🤷 simdilik devam
Asel21 Feyzaerza benim de tüp bebek ikiz gebelik en başından beri kullanyrum doktor ne zaman bıraktırır bilmiyorum bende
eryesil Bende en başından beri kullanıyorum. Zararlı olacak olsa doktorlar vermez. 20 haftalık oldum. Doğuma kadar devam dedi doktor.
Aylo Masalimm benimde progesteron hormonum düşük çıktı daha yeni hamileyim progestan hap verdi onu kullanıyorum tutunma gücünü arttırıyormuş canım rabbim hayırlısını nasip etsin