Merhabalar 15 haftalık hamileyim ve 1 haftadır karnım da ağrı var ara ara hafif vuruyor dy dün gece uykumdab uyandırdı şiddetli Bi sekil de ağrı oldu kasıklarıma da falan doktoruma sordum Ankara da kendisi ben 1 saat uzağım ona kontrole oraya gidiyorum uykudan uyandıracak kadar sa idrar vermeniz gerekir dedi sizce neyden olmus tur