Anne-olmak2 zayif hamile kalmakta tabi büyük bir avantaj, bende genelde o kilolarda oluyordum bir anda 75e ciktim, sonra bide hamile oldugumu ögrendim ve yemegi abarttim. Neyse umarim bende veririm, ve en önemlisi tabi Allahim insallah hayirlisiyla cocuklarimizi saglikli sihatli kucagimiza almayi nasip eder.