Kızlar merhaba normal de 28 haftadayım ama her doktora gittiğim de 2 hafta fazla çıkıyor sormadım da mesela 2 hafta önce gittiğimde 28 dim doktora göre kilosu 1200 ve bende gebelik koleztazı var 38 haftaya kadar bebegim duracakmış karnımda sizce nasıl oluyor kafam çok karıştı bebegim küçük mü olur yoksa tam haftasına göre mi 🙄