ozgeakdas Kızlar merhaba, Avcılar hospitala giden var mı? Ben 24 haftalık hamileyim başından beri oraya gidiyorum ama son zamanlarda değiştirme kararı alıcam galiba. Hem çok bekliyorum hem ilgi alakadan memnun değilim sizde durumlar nasıl
Susamms ozgeakdas ben avcılar medicana onur beye gidiyorum cokda memnunum 🙏🏻 Cok cana yakın ve kadın dilinden anlıyor 👍🏼
ozgeakdas kubra-cc bende önce sadullah beydeydim sonra değiştirdim Nil hanıms geçtim keşke geçmez olaydım yoğunluk hat safhada ilgi alakada ona göre azalıyor tabi gidiyorum randevu alsam bile en az 1 saat bekliyorum.
kubra-cc ozgeakdas sadullah bey son gittiğimde çok ilgisizdi sormadan hiçbirşey söylemedi msj atıyorum cevap vermiyor aliye hanım a gidiyim diyorum ?