Cansu_ertem Az önce şoka gittim. Bi umut sepetlerde olmamasına rağmen baby nest sordum ve var dediler. Çok ürün var diye saklamışlar. Almak isteyen varsa gittiğinde sorsun çok yumuşak pofidik pofidik haberiniz olsun