Miniklerin-annesi96 Kızlar dün sabah sezeryan oldum hala gazım çıkmadı karnım da çok ağrı sancı var ne yapmam gerekiyor böyle olan var mı nasıl geçecek bu sancılar
Islim123 Miniklerin-annesi96 kuzum ben 2. Günü gaz çıkardım hâlâ tuvalete çıkamadım normalmiş bol bol sıvı tüket
Bsratasan42 Miniklerin-annesi96 kayısı hoşafı bence ben ertesi gün çıkarmıştım sancımda olmadı çok bol bol içmiştim