NilayKorkmazIlhan rnya hafif adet sancısı gibi sadece ama normalde 10gün var, 2gün sonra sezaryen olacağım 🤗 gerçekten çok heycanlıııı 😍 Sizde ağrı yokmu? ☺
rnya mercimek bnde tık yok ara sira kasıgima agri giriyo geciyo hemen bide doktrm cati miayanesi yapmadi bna
mercimek rnya benim doktorum da yapmadı kanala inmesini bekliyor🤦🏻♀️ Doğurmazsan çarşambaya görüşürüz dedi 5 güne düşürdü muayeneyi
Sevvo rnya gelir inşallah hayırlısıyla 😀 sağlıcakla alalım kucaklarimiza inşallah 😀 bizimki erkek. İlk bebek mi