Arkadaşlar 18+2 olduk.. Ben geçen haftalarda hareketleri hissetmeye hafif hafif başlamıştım çok olmuyordu ya da şiddetli değildi ama oluyordu.. Dünden beri hiç hareket yok. İnternetten baktım çok ayrıntılı bilgi yok ama anladığım kadarıyla daha küçük olduğu için normal olabileceği yazıyor fakat içim içimi yiyor