[bilinmeyen] söyle söyleyim ben normal muayene gittim zaten ayrıntılı bakıyor biliyorsunuz detaylı girecek miyim dedim 2 hafta sonra tekrar bakmak lazım dedi. Sekreter bana aynısını söyledi . Benim plesantata sıkıntı olunca takibe alaıcaz bunu dedi 3 hafta sonra gel dedi . Ben 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum gerekirse Diyarbakır sevk isteyeceğim