Prensesimiz_ ben oğluma almıştım çilekten büyüyen beşik 6 sene yattı şimdi de kardeşi yatacak inşallah, hem küçük yatak hem de büyük yatak vardı içinde çok ince değildi benimkiler ama sertti biraz, zaten Dediğiniz gibi sert yatması daha iyimiş bebeklerin. Doğu görevi sırasında çok soğuk bu yatakla ısınamaz diye annem yünden ince yatak yapmıştı yatağı içine😊bi dönem öyle kullanmıştım.