Ben dolgu ve kanal tedavisi yaptırdım. Tek sefer uyuşturuldu, anestezi maddesinin içeriğini diş doktoru kadın hastalıkları doktoruyla görüştü doktorum ona göre okey verdi hamileyseniz ona uygun ilaç enjekte ediliyor zaten. Aylarca o ağrı sızı ile yaşanmaz artı çürüklerin organlarımıza zararı var👍🏼 Tıp ilerledi yani rahat olun🙏🏻 Herşey yapılmıyorsa da kurtarıcı belli şeyler tabiki yapılıyor