sweethome1000 31 haftayız bizde oğluşumla😊 geceler kabus, yan yatamıyorum ağrı oluyor uyuşuyor devamlı sağ sol yapıyorum 🙄 birde perine ağrım var oturup kalkarken ne kadar normal bilmiyorum onuda, odası geldi ama yerleştirmesi kaldı, kıyafetleri var Dı zaten uyku seti halı vs netten sipariş verdik, liste tuttum oradan takip ediyorum kargoları çünkü çok fazla 😄kıyafetleri bu haftasonu yıkayım diyorum, çantamı da haftaya İnş hazırlıcam 🤗