Kbrazcan hafsa2020 banada erkeeğe benziyor dedim11+4 te bugün yine randevumuz var bakalım ne dicek 13 haftalık olduk🙈
Sssscicek 10 h 5g de baska dktra gttm kiza benzio dedi 12h4g erkege benzio dediler 😁insalah erk3k diyen bilmstr 😂tabi once sagligi sihati 🙏