Günaydın kızlarrrr😊
Sabah sabah nerden aklına geldi diceksiniz.
Benim son zamanlarda baya baya göbeğim çıktı. Normalde de göbeği olan biriydim ama şimdi baya belirginleşti. Şişkinliktir diyorum ama sabanlarıda aynı var o göbek🤢 Acaba iç karnım mı dar erkenden mi çıkacak göbeğim. Yardımcı olurmusunz😍