[bilinmeyen] evet ilgili ve Güler yüzlü bir doktor, önce halimizi hatrımızı sorar sonra muayeneye geçer, herşeyi tek tek gösterir. Benim kızım hep yüzünü kapatır göstermez ama Sedat bey ısrarla göstermek için uğraşır. Yani bebek yüzünü göstermiyo diyip muayeneyi sonlandırmıyo sağolsun biz memnunuz, baya baya da hastası var. Araştır istersen canım bi, burada bilenen tanınan bir doktor