Ern Happpm benim doktorumda normal diyor. Ama bana da sanki çok aşağıdaymış gibi geliyor 😣 bazen vajinamın içinde hissediyorum
Asel21 Happpm bende 27 haftalğım ilk kez kasıklarmn orada hissettim. İkiz oldukları için aşağıda yukarıda ikisini de hissediyorum
Busraarsub Happpm benimde öyle şuan sanki birden cikicakmiss gibi geliyor. Ve hareketlerinde azalma oldu öncesinde göbek deli hizasında atıyordu şuan kasıkta ve minik minik zor hissedilecek tarzda hareketleri. Sizdede öylemi azalma değişme varmi
Yasemin00 Normalmiş canım benimde öle şuan aynı yerlerde yukarı cıksada rahat ersek valla sürekli şeyime vuruyo 😁 12 yıl sonra unuttumda hamileligi nasıl dıacaba ötekilerde bölemiydi diye düşünüyorum burda okududuma göre normal diyor bayanlar😊
Happpm Yasemin00 bende çok şaşırdım canım sabah sabah korkutmda Ern evet sanki balon patlıyor gibi oluyor sizde de mi öylr Asel21 ya maşallah Aselyagmur benimde ilk defa bu sabah oldu canım normalde hep göbek çevresindedir Minnaksever sizin az kalmış canım saglıkla alalım kucağımıza hepimiz
Minnaksever Normal şimdi 33deyim yukarı çıktı hem kaburgaları mı sıkıştırıyo hem kafa aşağıda baskı yapıyor her yerde yani 😁
Ern Happpm Evet o an çok korkuyorum ve orayı tutma ihtiyacı duyuyorum 😳 benim biraz rahim ağzı kısalığım var ama ben o yüzden çok endişeleniyorum siz ölçtürdünüz mü hiç ?
Busraarsub Esrakrc inşallah sıkıntı yoktur az önce sağlık ocağında kalp atisinida dinledim ebe sorun yok dedi alanı daralmaya başladı artık dedi ondan oyle
Happpm [bilinmeyen] yok canım ölçtürmedim ama bende ara sıra rahimde sızlama oluyor enfeksiyonum var sanırım oda o yüzden [bilinmeyen] benimde öyle elimi iyice katmam lazım ve çok ufak tekmeler
Happpm [bilinmeyen] yok canım ölçtürmedim ama bende ara sıra rahimde sızlama oluyor enfeksiyonum var sanırım oda o yüzden [bilinmeyen] benimde öyle elimi iyice katmam lazım ve çok ufak tekmeler