minicikbirmucize Allah nasip kısmet ederse mayıs annesiyim, hiçbir süs hediyelik vs yaptırmayı düşünmüyorum. Kapı süsünde kararsızım ama muhtemelen onu bile yaptırmayacağım. Tek dileğim sağlıklı doğup ikimizin de sağlıklı eve dönmesi 🙏🏻 Çünkü bu korona olayının ne kadar süreceği şuan hiç belli değil, belki mevlüt için 40 günü bile geçecek. O hediyelik işine o zaman karar vereceğim.