hilokefkir normalde baş ağrısı yaşamayan ben o ilk aylar ne çektim yaa, gerçekten çok zordu .. ne yazık ki pek bir çözümü yok , doktor parol kullanabilirsin diyordu ama parol işe yaramadığı için boşuna içmeyeyim diyordum . başımı bağlayıp ağrının geçeceği günleri hayal ediyordum . bir de tv ve telefona bakınca bile çıldırıyordum , evde ışık’lar hep kapalıydı . tavsiyem telefona pek bakmayın