Kizlar 31 haftaligiz. Gebelik sekerim yüksek çıktı doktorum insuline baslamam gerektigini soyledi daha kullanmaya baslamadim. Normal doğum yapan varmi şekeri olupta cok merak ediyorum. Diyet uyguladigimdan mi bilmiuorum resmen kilo verdim bebişin kilosu normal ilerliyor ama ben 2 kilo falan verdm . Cok zor bi durum hic bir tatli hamur yiyemiyorum..