12454 Hamile değilim ama şüphem var Buda bir etken mi bilmiyorum yaklaşık bir haftadır her sabah gaz sancısı ile uyanıyorum bunu yaşayan var mı bu bir Belirti mi
Homesweethome 12454 Benim de bu ay o şekilde belittim vardi ve artı olarak lekelenmem oldu devamlı bu ay olmuştur dedim heveslendim dün adet günümdü olmadım bu sabah oldum çok uzgunumm:(
mavisimm 12454 Canim bende yaklasik 2 yil boyunca her ay hamilelik belirtisi yasadim, zaman zamanda adetim gecikiyordu. Sonra kafama takmayi biraktim hatta adetim 1 hafta gecikti test bile yapmadim doktora gittim hamile oldugumu ogrendim.
Homesweethome Bu ay düşünmek istemiyorum uygulamayı vs silicem çok yoruldum artık. Umarım hamilesinizdir siz🙏
12454 Homesweethome daha çok bunalıma giriyorsunuz buradan birbirimize destek oluyoruz bende düşük yaptım Şubat ayında uygulamayı sildim ve herşeyi kafamda kurmaya başladım
12454 Homesweethome daha çok bunalıma giriyorsunuz buradan birbirimize destek oluyoruz bende düşük yaptım Şubat ayında uygulamayı sildim ve herşeyi kafamda kurmaya başladım