Sermhiante Lansinoh ve göğüs ucu gümüş kapak aldım. Doğuma kadar sürmedim neden süreyim😅 yani yara olması için emmesi lazm aylar öncesine gerek yok. Emzirmeye başladım alışana kadar sızı oldu. İkisini de kullanım dedim ama 2 saatre bir emiyor Hep ortada memeler😅 her emme öncesi ılık su ile yıkadım emzirdiktem sonra sütü sürdüm ve öyle açık bıraktım. Hiç yara olmadı. Ama şöyle ki bu bebekle ve sizle alakalı. Bazen yara olur bazen geçer. Bebek doğru tutana kadar yara olur. Lansinoh güzel bir krem ama evde hametan var o da iş görürmüş içeriği de güzel. Mantık yumusatmak nemlendirmek.