Sibelgokhan Hanimlar minicity sitesinde ürünlerde acayip indirim var ben bu tulumu 20 liraya aldım mesela ,şu takımı da 18 liraya aldım tavsiye edilir 🎀🎀 urunelride güzel ve yumuşak
Malina Sibelgokhan bende gecen burda gordum birisi minicity guzel demisti bende siparis verdim gercekten urunler geldi ve cok guzel begendim yani
Ruviiseem Sibelgokhan ikizlerim içim minicity den bin liralık alışveriş yaptım helali hoş olsun her şey ayrı ayrı paketlenmiş eksiksiz geldi. Kumaş kalitesini de çok çok beğendik 🌸🌸
htc34sdkl Sibelgokhan ben de hep takip ediyorum bu siteyi de cinsiyet netleşmediği için indirimi kaçırıyorum hep 🥺
Sibelgokhan Ruviiseem evet kumaş kaliteis falan güzel ama indirim var diye pek bisey kalmamış yoks aben de fazla urun alicaktim 👶
Gokceylmazz Bende sipariş verdim bu siteden 2hafta önce ve ürünleri gerçekten fiyatına göre çok iyi ve tarz kıyafetler var😊
Ruviiseem htc34sdkl canım ben hepsini 0-3 aldım 0-3 ürünüm yok elimde başka kıyaslayamıyorum o yüzden 🥰
Sibelgokhan htc34sdkl canım ben 0-3 ay aldım yenidogan diye beden hiç görmedim sitede 😊 öyle iri yarı bir bebek olmazsa rahatlıkla olur 😊
Ruviiseem Sibelgokhan çok güzel şeyler vardı ama çok yüklenince stok kalmamış olabilir fiyatlar çok uygun ☺️ 2 günde teslim edildi normalde 1 hafta da geliyor oturduğum yere Kargo hızlıydı yani
htc34sdkl Sibelgokhan e bebekten yenidoğan olarak bir şeyler almıştım da çok küçük dediler ondan bir sorayım dedim 🙂 teşekkür ederim
Ses23 Sibelgokhan ürünler ince mi acaba yazın doğacağım temmuzda o yüzden internetten alışveriş yapmaya korkuyorum Kalın olur diye
Merdgn Sibelgokhan Çok güzeller sağlıkla kullansın canım :) Kumaşları nasıl pamuklu mu ben de bakayım?