Aysekose Trkrnur rabbım saglıcakla bebegını kucagına almayı nasıp etsın işallh canımm bnde yarın gırecem sezaryan işallh hber et bızede
Sueda29 Trkrnur canm bi hafta önce acil sezeryanla doğum yaptım..hiç beklemiodm hemde erken doğum..bebeğim küvezdede kaldı.rabbim yardmcn olsn çok rahat geçecek emin ol
Trkrnur Kızlar hepinize teşekkür ederim girdik çıktık kızımla 💜💜💜💜 daha sonra doğum mesajı yayınlayacağım. Hepinizden Allah razı olsun 💟