Merhaba kızlar 37+3 haftalık hamileyim bebeğimin boynuna bi tur kordon dolanmış normal doğum yapmayı planlıyordum doktorum fazla bekletmek istemiyor en geç 20 gün içinde doğum olsun istiyor sanırım birazda sezaryandan yana bebeğin kordona asılı kalıp doğum kanalına giremeyebir dedi şuan hareketlerini saymamı istedi gün de kaç kez hareket etmesi gerekir birde bu şekilde kordon dolanması yaşayan tecrübeli anneler bilgilerinizi bekliyorum şuan ne gibi bi süreç beni bekliyor