Aysersel Kızlar benim adetime dün 2 gün kalmıştı dün peceteye sildiğimde geldi adet oldum sandım ama iki üç peceteye geldi normalde böyle olunca sabaha sökülürdü şuan beklemedeyim bidaha gelmedi
sinber Aysersel hangi renkti rengi de önemli canım inşallah vardır ama eğer yerleşmeyse testte çıkar bi test yap varsa
Aysersel sinber sabah yaptım çıkmadı bide tek taraflı kaşık agrım var geceden beri kırmızı diil sürdükçe geliyor peceteye eğer dönerse kırmızı adet dicem sinem yumurtlamadan beri hep sağım ağrıyor testte çıkmaz ki hemen yerleşmeden sonra ilk kana geçer diye biliyorum ben
sinber Aysersel işte idrara geçmemiştir canım ama kanda çıkabilir ben 7,54 değerle öğrendim hamileliğimi
sinber Aysersel bgn de olmazsan akşam küçük bi tıp merkezine gidip kan verebilirsin bence 7/24 açıklar ve tıp merkezi olduğu için risk daha az sağlık ocakları ve hastaneler dolu şuan
Mihrimahh Benimde adetime üç gün kala pembe bir akıntı geldi peçeteye sildim daha gelmedi muhtemelen yerleşme kanaması canım bende adet sanmıştım üç gün bekle adet olmazsan kan testi yaptır direk
sinber Aysersel beyaz akıntın var mı ? Ben regl oldum diye vc gidiyordum beyaz akıntı görüyordum gerin olacak gibiydim ama olmadım
Aysersel sinber dün süt gibi gelmişti o kadar bugün geliyorsada peceteye siliyorum bakmadım hiç adet oldum diye normalde sökülürüm ondan şüphelendim