ayseakcura Kızlar doğumuma sadece bi kaç saat kaldı o kadar heycanlıyım ki bi gram uyku yok bende 🤦♀️ Bi yanım korkuyo bi yanım kızıma kavuşmak için can atıyo çok değişik duygular içindeyim 😊 38. Haftam bu arada🌸
Sena_derin ayseakcura ayy canım yaa bende Pazartesi doğum yapıcam inşallah çoook heyecanlıyım şimdiden 🙏🏼 Sağlıkla kucağına alıp hastaneden çıkın inşallah 😘🙏🏼
Mucizem_24 ayseakcura bende saat 8 de Doğuma gircem canım dediğin gibi ne uyku var ne bişey çok çok panik oldum
Gamze12 ayseakcura rabbim hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin canim darısı başımıza (amin)
lilayda ayseakcura aaa ben seni hatirladim soyadini sormustum manisada tanıdık doktor akraban var mi diye hatirladin mi beni? 😂 ay hadi bakalim
Aysekose ayseakcura ayy cok heycanlı canım rabbım saglıcakla bebegını kucagına almayı nasıp etsın işallh bende yarın alacam ısallh hber et bzede cıknca
Aydan123 ayseakcura Ah canim yaaa Allah yardimcin olsun sag salim al yavrunu kucagina 🤲😘ben bile heyecan yapdim vallahi 😁
SerpilAkbulut ayseakcura ayyy çok güzel bende Sali günü giricem doğuma heyecan dorukta ikinci bebeğim şuana kadar bişey yoktu gün geldikçe heyecan yapıyorum 😍 sağlıkla al kucağına minigini😍