Merhaba kızlar🙋🏼♀️ 36+2 deyiz. Bazen kafamda saçma sapan tedirginlikler oluyor. Mesela ya bişey olursa bebeğime ya doğumda bi sıkıntı olursa doğduktan sonra bişey olursa vs vs. Aklımdan atmak istiyorum ve o an kafamdan uzaklaştırıyorum bu düşünceleri, hormanlarının seni ele geçirmesine izin verme diyorum. Sonra yine mesela sabah karnım daha inik oluyo ki normal biliyorum :) acaba ben hamile değil miyim? Rüyada mıyım? Gerçek mi? Diyorum kalkıp aynaya bakıyorum😄🙈 Deliriyo muyum ki? Benim gibi olan var mı?
Bu arada çok şükür her şey normal bebek hareketleri, gebeliğimin seyri vs hiç sıkıntım olmadı şükür 🙏🏼 Tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım. O yüzden mi arada aşırı kaygıları geliyor sizce? Siz de benim gibi misiniz?