Ben kadin doktoruma dediydim cocuk ıstiyorum düşünüyoruz diye, o da bana verdiydi ama dedigi şuydu çocuk planliyorsan bunu önceden alman gerekiyor ki eger cocuk olursa gelisimi daha iyi olsun diye ilk 3 ay çok önemli. Ama bu demek olmuyor ki sana çocuğun tutmasi icin yardimci olacağı. Ben kulandikdan 2 ay sonra kaldiydim hamile