Gunesana Merhabalar:) Ben hamile kalmadan önce lazere gidiyordum . 3 seansim falan kalmıştı pamuk gibiydim baya azalmıştı . Ama şimdi tekrar ciktilar:( Jiletle alıyorum ama baş edilecek gibi değil . Doğuma kadar bi şekilde alırım da aniden doğuma gidecek olsam o halde bakarım rezil olurum . Sizler nasıl çözdünüz bu işi? Ağdaya gitsem kaç seans lazere gittim boşa gidecek
Senaselimefendigil Gunesana aşkım bendede durumlar aynı 6 seans gitmiştim hamile kaldım hop başa sardı 😂 şuan bende jilet yapıyorum ağdaya kreme vs alerjim var bide ben yüzümede gidiyodum şimdi koca göbeğimle yüzümü almakla uğraşıyorum😒
Mekamu Gunesana son haftalarda sık sık kontrol olduğu için zaten genelde kıl uzamaya çok fırsat bulamıyor. Ha aniden doğuma girerseniz de o anda en son aklınıza oradaki kıl tüy gelir bence 😂😂
Skarakas Gunesana tuy dokuculer kremlerin bebegi zarari var icerisinde ki bir kimyasaldan dolayi diye onerilmiyor bi yazi okumustum buradaki blog da. Bence en iyisi jilet bu dönemde. Son donemlerdede uzamasini beklemezsen bi sorun olacagini düşünmüyorum ben şahsen.
cokkasmabeabi Gunesana ben de 4 seans lazere gittim ama pamuk gibi olamadım. Şimdi kuaförler kapalı diye ağdaya gidemiyorum ama ilk işim ağda olacak jilet çok zor
Yelz_91 Mekamu kesinlikle yaa biz kadınlr ne kdar hassasız demi aniden doğum oldu dyelim aklımız ordaki 2 tel kıla gidecek😂 bri bna çntanda jilet taşı ani bir doğum olursa hast odasnda alırsın demişti .. ama göbüş o kdar büyükki aynyla bile aşağısı görünmüyor👀
Gunesana [bilinmeyen] jiletle alınca 2 gun de çıkıyor ama :( [bilinmeyen] son aylarca nasıl olacak ya jiletle de alınmaz ki o kocaman gobekle
Senaselimefendigil Gunesana valla 36 haftalığım alıyorum nereye kadar alıcam onuda bilmiyorum artık kör topal olduğu kadar gitcem hajdkdkfklflg😂
Busragozer Gunesana vallahi durum bende de öyle canım 9 haftalık oldum makine ve ağda ile alıyorum pot iki gün sonra yine uzamış
Meteannesi Bu lazeri yaptırdığınız yerle alakalı bende 3 4 seans gittim benim gittim doktorun olduğu bir klinik kuaför değildi vala ikinci hamileliğim ikisindede çok rahat ettim benimde seanslarım tam bitmemişti ona Rağmen çok rahatım azcık birşey var sölemesi ayıptır jilet vurunca oluyo yaptırdığınız yer çok önemli epl le alıyo çoğu kuaför oda başa sarıyo aleks diotla alınması lazım gerçekten sonuç için
Yelz_91 Gunesana ah canm bnimde aynı ama bn lazere gtmedim hep ağdya gttim malum kuaförler kpannca ortada kldım . İkiz gbeyim karnım çok byük old için aynayla bile göremediğimden alamıyorum . Sağolsun şuanlık eşim her hfta jiletle alıyor. Salona çarşaf seriyoruz ben uzanıyorum o şekilde alıyor. Bbeklerim zamnnnda gelrse doğuma 12 günümüz var. Tüy dökücü kremde önerilmiyor mlesef
Mekamu Yelz_91 yok daha neler 😂😂 çok fena durumdaysa orda bile alıyorlar ki bazı kültürlerden kadınlar pek almadığı için alışkın bile onlar 😂😂
Bademlii Gunesana valla ben 3 senedir lazere gidiyordum ama görüyoruz ki hamile kalıp gitmeyi bırakınca hepsi geri çıkıyormuş 😂 ağdaya başlıcam bende mecbur
Syma95 Gunesana aniden doğuma gitsen bile gitmeden bı dusunu alırsın o sırada jiletle alırsın orani. Ben öyle yapicam
UraSsmom Gunesana Benim 1 seansın kalmıştı genitalde ama şuanda da öyle çok çıkmıyor 1 2 anca. Benim göbeğinde ufak ufak tüyler çıkmaya başladı onlar da şuan için rahatsız edecek kadar belli etmiyo