Neslihansezen61 ben bugün itibariyle 6+2’yim. Benim ağrım hiç geçmiyor daimi olarak var. Çok şükür kanama falan yok ama kasık ağrısı bazen uyutmuyor:/ özellikle idrara sıkıştırıyor yapsan da geçmiyor inşallah bizde tez zamanda ağrılardan kurtuluruz. Ağrılar yüzünden hayat kalitem düştü ama yeter ki onlar sağ olsun diye düşününce biraz dişini sıkıyor insan :/ demekki annelerin ayağının altında cennet olma sebebi tüm bu yaşanılan ağrılar,batmalar,öncesi,sonrası(uykusuzluk,mütemadiyen onu düşünmek vs) bugünlere de şükür ❤🤲🏻😊