Aysegulyeter Daddy ilk gebelikte normal cnm gec hissediliyor. Ben 22 haftalikti hissetmeye basladim ufaktan. Suan 32 haftaligiz yerimizde durmuyoz. Nerdeyse karnimi acip cikicak😄
GulcanYvz Daddy karnında karıncalanma gibi bişeylerde mi olmuyor bi tarafta özellikle bende 18+6 oldum bu hafta hep öyle şeyler yaşadım canım
Cerenn06 Daddy Cinsiyeti bellimi? Benimki erkek kıpır kıpır sürekli yer değiştiriyor 😊 bir de birşey soracağım ara ara kasığımın az altında ağrı oluyor kramp tarzında sizde de oluyor mu ?
1Meftun Canım bende bayağı stres yapmıştım ilk gebeliğimdi ama inan bana 22 den sonra bir başlıyor hareketlenmeye, maşallah diyeyim. O yüzden hiç üzülme ve bekle, aniden bir anda hissedeceksin
Daddy Cerenn06 Cerenn06 evet benim de erkek ama daha tık demedi :) kasık ağrıları ara ara geliyor çok şiddetli olmamakla birlikte tabi