sedahira meraba hanim arkadaslarim 14 haftalik hamileyim vucudum asiri sekilde kasiniyo ve cok tatli kasinio genelde aksamlari cogaliyor kendimi neyle kaziycagimi sasirdim bu durumdayim sizce hamilelikteni bunu yasayan varmi
GulcanYvz sedahira kız bende de var ya şu son 1 haftadır bacaklarım kaşınıyor bekliyimde bakalım ne diyecekler
Kupik sedahira ne kadar çok kaşırsan o kadar çok yırtılmalar çoğalır bolca kendini hakiki zeytin yağıyla yağla ve masaj yaparak yap bunu 36+2 haftalığım benimde tatlı kasintilaryeni başladı tutmaya çalışıyorum kendimi yapacak bisey yok
Cigdem88 sedahira benimde başlarda kaşıntı ile başladı, hatta vücudum pul pul dökülüyordu. Nemlendirmeniz lazım ben bio oil diye bir yağ kullanıyorum çok çok memnunum. Aynı zamanda da liearac çatlak kremi başladım sonrada. 32.haftadayım vücudumu çok rahatlattı bunlar.
sedahira GulcanYvz benim kollarim bacaklarim ellerim koltuk altlarim karnimin alti öldüm kasinmaktan uyuz gibi neyle kasiycagimi sasirdim benimde 1 haftadir oldu sicak kaynar suya giriyorum kasinan yerlerime tutyorum biraz rahatliyorum 1 saat sonra geri basliyor
ilkgozagrim_ Canım çatlak kaşıntıları olabilirler yani vücut çatlarken çok tatlı tatlı kaşınır bol bol nemlendir vücudunu kaşımamaya çalış
sedahira ilkgozagrim_ benim ikinci hamileligim ilk hamileligimde cok catlai oldu ama hic kasinmamisti doktor sorucam bakalim
Masalimm sedahira benim de aşırı kaşıntım var doktor safra kesesinde çamur olablir dedi 2 krem verdi dün karıştırıp sür kaşınan yerlerine dedi
Eseses19 Benimde var çamaşırları yıkarken eğer yumuşatıcı kullanıyorsanız mutlaka birakin kullanmayi bıraktığınız andan itibaren bir rahatlama olacaktır yüzde 100 geçmiyor ama çok büyük rahatlama yaşıyorsunuz birde kaşınan yerlere soğuk uygularsanız geçiyor hemen kaşıntı
Gule6347 sedahira bendede var ya mahvoldum 32 haftalık hamıleyım , gecen hafta başladı bende özellikle geceleri cok yogun😔
glcn_tpl Merhaba arkadaşlar benimde aynı şekilde kaşıntılarım vardı, ancak karaciger enzimlerinde bi sıkıntı çıkmadı doktorum bi vücut kremi önerdi buju kullandıktan sonra şikayetim ortadan kalktı. Eau thermale avene xera calm A.D krem
Nesliyy sedahira 32 haftalik olcaz hala kasiniyorum. Bepanthol sensiderm aldim rahatladim. Kasindikca sürüyorum. Özellikle göğüslerim benim.
glcn_tpl Nesliyy çatlak kaşıntısı olabilir göğüslerin lierac kullanabilirsin ben çatlak için kullanıyorum
Sifa0033 sedahira canım aynı haftalarda bende de oldu kaşıntı sorunu ben bol bol bebek yağı kullandım geçti şükür ama bende korkmuştum aklıma bisürü şey gelmişti
Sifa0033 sedahira aynen canım insan araştırınca nette hep olumsuz şeyler görüyor korkma bol bol nemlendir geçecektir inşaallah