Merhaba arkadaşlar bugün sizinle bi anımı paylaşmak istiyorum . Ben böbrek hastasıyım yani sürekli taş düşürüyorum taş böbreği tıkıyor ameliyat oluyorum taş benim vücudumda vazgeçilmez oldu artık , üroloji doktorum bize danışmadan bebek yapma çok zorlanırsın demişti bende 1 2 ay geçtikten sonra sordum böbrek kontrolünden sonra böbreklerin temiz yapabilirsin dedi . Ben bu duruma çok sevindim çünkü böbrek sancısına artık serum bile iyi gelmiyor . Tam bu ay oldu derken adetim oldu ama çok kısa sürdü. Bu süreçte yine böbreğim ağrıdı doktora gittim benden tomografi istedi ben çekinmek istemiyorum hissediyorum hamile kalıcam dedim ozaman gebelik testi yapalım aklında kalmasın dedi ve değer 2 çıktı gebelik yok dedi ilaç verdi ve ben o ilaçları ağrıdan kıvranmama rağmen içmedim haftaya gel tekrar bu sefer tomografi çekicem dedi . Ertesi hafta oldu sabah kalktım eşim uyurken evde test vardı testi yaptım ve gittim geri yattım canım istemiyor hastaneye gitmeyelim dedim peki dedi uyuduk sonra kalktım teste baktım ikinci çizgi silik çıkmış aradan iki saat geçti geçersizdir kesin dedim ama hala umut var eşime erken gebelik testi aldırdım ondada çizgi belirginleşti tabi ben havalara uçuyorum hemen hastaneye gidip kan testi yaptırdık ve sonuç pozitif tırtılım çok küçük 😊 hemen böbrek doktorumu aradım ben size demiştim hamile kalıcam diye iyiki tomografi çekmemişiz hislerin için tebrik ederim dedi kutlamayla telefonu kapattık .. Eğer sonuç güzelse herşeyin bir bahanesi var . İnanmak hissetmek beklemek bu 3 duyguyla ben bebeğimi kazandım belkide tomografiye girseydim bebeğim olmayacaktı herşeyi allah bilir ol derse olur şükürler olsunki bi bahane çıktı ve ben ne ilaç içtim nede tomografiye girdim . Eğer sizlerde hissediyorsanız deneyin test yapın kan aldırın anne olmak hissediliyormuş bunu anladım . Beni sabırla dinlediğiniz için teşekkür eder , iyi geceler dilerim hepinize 🙏