Ktugbaa bunlarin hepsi olasi durumlar nasil oldugunu bebegin bilemeyiz dogal olarak. Yapilacak tetkikler var nst , ultrason, tansiyon kontrolu, çatı muayenesi. Ihmal etmeyin kesinlikle korkmayinda guzelce korunun maske eldiven kolonya ile gidin hastaneye. Sizin vaktiniz yakin ama stres de yapmayin bebeginizde etkilenmesin rahat olmaya calisin. Benim doktorum normalde cavit bey prof. O hastanede olmadigi icin sultan hanim ilgilendi doktorumu bilgilendirdi ve yapmam gerekenleri bana aktardi