Aylin_16 efsunksk niye ki hamileleri takip eden hemsirelerden isteyebilirsiniz bizim hakkimiz bu sonucta
Aylin_16 efsunksk yapilanlarin ne ustunlugu var ozaman haksizlik yani ben de anlamadim bu isten her vatandas esit degil mi hele corona muhabbeti var insanlar bu donemde sakin yer arayisinda yazik ya
Merve_fatih Kubrakurtulus1002 canım ben devlette yaptırdım kadın doğum doktoruna gideceksin doktora söylersin o yönlendirir zaten. Özelde de bilmiyorum ücret nasıl. Ayrıca boşver yaptırma diyenleri anlamıyorum nasıl bi kafaya sahipler. Asıl sen öyle diyenleri boşver yaptır aksatma hiç bir şekilde
Sewal35 Bizim buradaki sağlıkocağı yapmıyor hastaneye git dediler daha haftam var özel laboratuvara yaptırıcam araştıryorum İzmirde nerde yaptıra bilirim fikri olan varmı?
efsunksk Aylin_16 valla bilmiyorum canım benimde kuzenim bursada yaşıyor o orda yapılacağını söyleyince şok olmuştum sağlık ocağım beni hastaneye yönlendirdi direk
Aylin_16 efsunksk evet burda saglik o ocagina hamileligini bildirdiginde seni tatanos asin icin ayri ariyorlar seker yukleme icin ayri ariyorlar zamani geldi diye ya da siz arayip gun aliyorsunuz
Leyla47 Kubrakurtulus1002 ben ilk doğumunda ne seker testi nede tarama testleri yaptrdimn şuan 20 haftaligim gene yaptırmadım ve allaha şükür hiç birşey olmadı allaha emanet et hiç birşey olmaz stres bile yapma