Merhaba güzel annişler. 24+3 günlük hamileyim. Şeker yüklemesi yaptırma zamanım geldi. Virüs olayından dolayı dışarı çıkmaya dahi korkuyorum. O yüzden devlet hastanesine gitmeye daha çok korkuyorum. Şeker yüklemesini özel hastanede yaptıran oldu mu? Fiyat bilgisi olan var mı? Çok yüksek bir meblağ ise mecbur devlete gideceğim. Devlette de normal gebe polikliniğinden randevu alıp mı yaptırılıyor ve bu süreçte devlet hastanesine gidip rahat bir şekilde muayene olan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Rabbim hepimize bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏