Merhaba arkadaşlae yürüdüğüm zaman sol kalça tarafında acıma oluyor bastıgım zaman acı hissediyorm topallıyorum resmen zorlanıyorum yürürken ve gece yatarken yatakda dönerken falan belimden zor dönüyorum ağrı oluyor 28+5 deyim aynı sorunu yaşayan varmı veya neden oluyor bilgisi olan