Mom20_ geçmiş olsun öncelikle.benim de 5 haftadır süregelen el ağrılarım var.once sol elde başladı şimdi ikisinde de var.genellikle uyanırken oluyor kırık ağrısı gibi.Gün içinde geçiyor.Doktor karpal tünel sendromu olabilir dedi. Eşimin arkadaşı sadece telefonda konuştuk tabi ne kadar doğru bilmiyorum.Ama bu süreçte hastaneye de gitmek istemiyorum. Arkadaşı el ateli önerdi, takıyorum yatarken ve sabah soğuk jel tutuyorum bi 15 dakika.İyi geliyor. Aynı ağrı mi bilmiyorum ama benim hafiften başlayıp günler sonra ağırlaştı.