Beyzacm Bu dönemde düşünmek aslında çok mantıklı degil çünkü hastaneye gitmek oldukca zor Allah gönlüne göre versin inşallah diyeyim canım ben 10 haftalık hamileyim gerçekten bebeğime sevinemedim bile bu virüs olayından dolayı korunma konusuna gelince benim doktorum da bana 3 ay korun dedi ama ben dinlemedim kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman korunmayı bırak 😊 dediğim gibi Allah gönlüne göre versin inşallah 🙏