Kan ilacı içtikten sonra Bi kaç saat süt ve süt ürünleri tüketmemek gerekiyormuş, ilacın etkili olabilmesi için. Benm kan değerim 8 olduğu için günde iki defa alıyorum ilacı. Birini sabah 7 de uyanıp içip tekrar uyuyorum diğerini de gece yatmadan içiyorum. Bu şekilde sıkıntı olur mu sizce? Doktoruma soracağım kontrole gidene kadar sizden fikir almak istedim.