F_nur34 Kızlar merhaba Cuma günü Çatı muayenem var 34+2 oluyor. Hem erken mi diye endişe ettim hemde çatı muayenesinden korktum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
dentem61 F_nur34 38 +4haftalığım ben bu zamana kadar çok sancım var diye gittiğimde 35 haftalıktım doktor ben bunu göze alamam erken açılman olabilir demişti biraz erken çatı muayenesi için
Kupik F_nur34 36+2 haftalığım 1 hafta sonra çatı muanesi var bende heycanla bekliyorum nasıl olacak diye 🤭
Zehraaktas F_nur34 38+5 im 2 gün önce çatı muayenesi oldum hiç acımadı sadece huylandım o kadar derin derin nefes alın kasmayın kendinizi sıkmayın zaten 1 dakikalık bişey acı VS olmadı bende
Sunay10_ F_nur34 normalde 38 de yapılır ben 35 oldum daha geçen sordum ve 38 den önce yapılmaz sadece sancın kanama gelirse bakılıyor sana neden erken bakıyor
Papatya99 İlk çatı muayene mi geçen hafta oldum şuan 29 haftalığım bir sorun olacağını sanmıyorum cnm
MerveSimsek_ Çok tuhaf bizim burda yurd disinda her kadin doktoruna gidildiğinde altan bakiyorlar sen istesen de istemesen de. Şuan 32 haftaligim her gittigimde doktorum bakiyor. Ama burda okuyorum çoğu kisi bu işlemden korkuyor niye korkuyorlar anlamiyorum
MerveSimsek_ MinikTavsanim ya şahsen bana göre kurkulcak birsey değil. Sen de korkma 1 dakikalik bir işlem doktor altan işte ınce birşey sokuyor bi saga bi sola döndürüyor oldu bitti 😅
MerveSimsek_ Su-81 bizim burda ultrason çubuğu sokuyor doktor 2 parmak kalinliginda ama türkiye de neyle bakiyorlar bilemicem :)
Sunay10_ [bilinmeyen] bizim burda bakılmıyor erken bakınca açılma kan gelmesine sebep oluyor diyolar geneli 38 neden yurt dışında bakılıyor bu saçma değilmi
Sunay10_ [bilinmeyen] bizim burda bakılmıyor erken bakınca açılma kan gelmesine sebep oluyor diyolar geneli 38 neden yurt dışında bakılıyor bu saçma değilmi [bilinmeyen] bizim burda iki parmağını sokuyor
MerveSimsek_ Sunay10_ bakilmasi sacma diyorsun ama eşleriyle ilişkiye giren de var son haftasina kadar ve şidetli bir şekilde ilişki yasayanlar. Doktorlar ilişkiye girmekde sakınca yok diyor da altan doktor bakinca mi sacma oluyor 😅
MerveSimsek_ Sunay10_ hatta biz ultrason fotolari altan muayne olarak aliyoruz son 6 aya gelene kadar 😅 6 aydan sonra göbek den bakiyor doktor bebek büyük oldugu icin resimi tam alamio bebegin. 6 aydan sonra da yinede aşağıdan hep ultrason sokup bakiyor Dr bi lroblem varmi diye vs.
Banu6354 Ben de salı günü çatı muayenesi oldum 38+4 tü önceki hafta gittiğimde sancılar başlamış görünüyordu bu hafta 2 cm açılmam olduğunu normal doğuma uygun olduğunu söyledi bi aletle de bakmadı 10 sn sürdü ya da sürmedi hiç korkma yalnız kendini kasma yeter herşey beyinde bitiyor ben de korkarak gittim ama o an herşeyi sildim kafamdan bu kadar mıydı diye doktoruma sordum hatta ☺️
MinikTavsanim [bilinmeyen] ama benim bildiğim elle bakıyormuş doktor ultrason cihazıyla alttan oldum ben çatı başka heralde
MinikTavsanim [bilinmeyen] ama benim bildiğim elle bakıyormuş doktor ultrason cihazıyla alttan oldum ben çatı başka heralde