Eray28 günde 3 tane icme hakkin var diye biliyorum ben. Bide tuzlu suyla gargara yap. Ama tuzunu bol kat 😁 benimde dişim ağridiginda parol icip ,sonra tuzlu suyla gargara yaparim hep. Biraz rahatlatiyor. 34+4 haftada dişim apse yaptigi icin dişimi çekti doktor. 😬 ama 2 tane daha çürük dişim var. Onlarida dogumdan sonra cektirecem. Dişsiz kaldik valla 🙄😑