reson_ 24 nisanda doktorum sezaryen icin gün verdi genel veya uyuşturmalı olmasina benim kararıma bıraktı... ikisininde kendine göre zorlukları var tabiki spinalde bebeğini ilk sen göreceksin ama sonrası icin çok iyi seyler söylenilmiyor fazlasıyla bas ve sırt ağrısı oluyormus haftalarca süren oldugunu söyleyen var,genelde geç uyanıp bebeğimi geç emzirmekten korkuyorum ayrıca genelde bebeğe narkoz süt yoluyla az da olsa gecer diyorlar ne kadar doğru onuda bilmiyorum cok kararsizim aranızda tecrübeli olanlar yardimci olursa sevinirim teşekkür ederim şimdiden😊
lamiaaktas reson_ benim doktorum şöyle anlattı. Tabiki en güzel hasta uyuyan hasta ama biz senin bebeğini hemen görmeni isteriz dedi. Hem genelde doğum sonrası ayıldıktan sonra hemen ağrı başlıyormuş. Spinalde ilk 4 saat ağrı falan olmuyormus. Spinalde rahat edersin dedi. Sıkıntı yaşarsan stres olursan spinalden genele döneriz orda hemen dedi.
isimsizbebek reson_ spinal sonrası ağrı yaşayanları duymuştum ayrıca cesaret de edemediğim için genel oldum. İyi ki de olmuşum. Ağrı vs yaşamadım diyebilirim. Sadece kendime gelirken çok fazla konuştum saçmaladım 😂
Eylulmother Spinal olma derim ben 15 gün felçli gibi yattım boyun ağrısı bel ağrısı baş ağrısı çocuğumu bile doğrulup emziremedim doktor binde bir oluyor oda sana denk gelmiştir dedi her gün hastaneye gidip serum iğne taktirmistim tabi bünyeden bünyeye degisiyo