Tubi93 ben de yeni hamileyim 6+3 folik asite başladım (diafol) ama diğer ilacı kullanmıyorum. Henüz doktora gitmeye cesaret edemedim virüsten dolayı ama haftaya gideceğim inşallah 🤲🏻
ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum bu ikinci gebeliğim umarım her şey yolundadır