Zeynep15-87 Herkese mrh oncelıkle bu zor zamanlarda herkese tabim yardımcısı olsun gelelim benım hikayeme doğum yapalı 34 gün oldu ama anca fırsat bulabıldım çünkü prensesım bıraz huysuz hamıleyken çok doğum hıkayelerını okuyup ağlardım ve benım hıkayem nasıl olacak derdım. Ben IKi tane dusuk yaptım biri kendi düştü birinde kürtaj oldum maalesef😞hamılelıgım fıçı doğumumda sürpriz oldu bana kürtaj olduktan sonra 7 ay hamıle kalamadım en son hersey Allah’dan dedım ve her ay beklemekten vaZgectım sonra bende halsızlık ve aşırı uyku oluşmaya başladım acaba mı dedım test yaptım negatıf çıktı sonra hastane götürdü eşim acılden çünkü artık kafamı kaldıramaz oldum sonra kan aldılar sonuç kanımda enfeksıyon çıktı benli dahılıye yolladı gıttık oraya da b12 eksıklıgımde çıktı ıgneler ılaclar derken afet tarıhım gecıktı tabı o sıra ben ılaclarsandır dedım ama baya grcıkınce test yaptım ve sonuç pozıtıf. Hemen kürtaj olduğum takıp etiği doktoruma gıttık çünkü ılaclar ıgneler bebegıme zarar verır dıyor korktum neyse hemen bıraktım ılacları DOKTORUM kan testınden beta hcg ımı günde bu kontrol edıyordum ve 6 haftalıkken keseyi gorduk ve 9 ayıma kadar gereken butun testileri yaptırdım çünkü bu bebegımıde kaybetme korkusu vardı ıcımde her hastaneye gıttıgımde ıcımde korkuyla dualarla gıttım ve en son 36 hafltaıkkem gün Almaya gıttık doktoruma seZeryan ısıtıyordum bıde bende gebelık şekeri çıktı. DOKTORUM 16 mart dedı eve geldık ama günler geçmiyor 😁 en son 10 martda hafıf bı leke geldi acaba mı derdim anlamdım bu daha gelırse eşime soylıcektim her WC gıttıgımde merakla bakıyordum sonra 11 martda temızlık yapayım dedım toz alçaldım kovamı suyumu koydum dur dedım bı WC ye gideyim bı gıttım bu sefer pembemsi bı kan hemen doktorumu aradım bana hemen gel eşyalarını da al duruma göre bakarız dedı. Hemen eşimi aradım ama nasıl ağlıyorum kardeşimi annemi derken hansteneue gıttık saat 14.00 cıvarlarında hastaneye gıttık annemler bızden önce varmışdı doktorum hafi hazırlan bebişi alalım dedi ben de bi ağlama sanıyorum ki muamele edıp yollıcak. Çıktık odamıza benli hemsıreler hazırlıyo korku heyecan mutluluk hepsını yaşadım. Hemen ameliyata aldılar son gırerken ananemin tuune bakamadım bıle ağlıyordu gozlerımı kaçırdım hep sonra eşimle sarıldık öptük bana hadi bebeğimiİde al gel Aşağıinova ızınyle derdi alnımdan öptü kapıya kadar uğurladılar benı. İçeri gırdım spınal yaptılar hiç acımıyor kesınlıkle sadece gıdıklandım 😁 hemen ayaklarım uçuuusuyo zaten bı tane hemsıre dıktıler başıma boyna konuşuyor benımle 2-3 dk sonra bi ağlaşma sesi Allah’ım o ne o nasıl bısey ölsem o anı unutmam çok güzel bu duygu sonra kızımı temızledıler yanıma getırdı nasıl güzel kokulu yanıma geldıgınde aglaması duruyo gottıgımde gene aglıyordu. Çocuk doktorumuz geldı muane ettı bana sağlıklı bebegınız dedı çok sevımdım ebe bebegınasagı alıcağını orda goydırcez burası bırak soguk üşümezsin dedı kızım gıttı sonra benım dıkısler falan 30-45 sonra da ben cıktım hiç ağrım sızım olmadı kapıda eşim ve kardeşimin eşi gelinimiz vardı onlar karsıladı kızım gelmısdı hemen onu sordum nasıl iyimi diye odaya geldıgımde herkes oradaydı herkes ağlıyor gülüyor karışıktık yanı😁 karnıma kum torbası koydular o an canım çok ama çok acıdı bi saat duracak dedı. O bir saat geçmedi bana 4-5 saat sonra uyuşukluğum gıttı ve benli ayağa kaldırmak ıcın hemsıreler geldı aman Allah’ım o ne bana en çok canın ne zaman acı derseniz o ışık ayağa kalkmaydı ki ben katı canlıyımdır. Ben yapamacam kaldırmayın soru bagrıyom zor bela kalktım 15-20 adım attım sonra geri yattım sureklı karşıya bakın bol bol nesxafe ıcın soda ıcın agrım olduğunda agrı kesıcı yaptılar 3-4 gün sütüm gelemdi mama verdık ve kızım mamaya alıştı ıcmedıgım yemedıgım şey kalmadı sureklı sağdım ülke duada masaj yaptım çok şükür sütüm bol bol geldi ama bu sefer kızım memeyi almadi bıberona alıştı memeyi alıştırma döneminde bende hasta oldum ya sıtresten yada çok şey yedım ıcıtım mıdemı bozdum affetseniz sureklı ıstıfra ettım açılsın gece gıttık serum yedım ama çok zor oldu memeyi alıstırmam. Çok cabaladım vazgeçemedim ama bu seferde sarılık oldu kızım cok yüksek çıkmadı cok şükür emerek atlactcaz ıns. Ağlamamdan ve tuvaletını yaparken ıkınmakdan göbek fıtığı oldu 1 yasa kadar geçer derdi doktor. Gözleri çok akıyo damla verdi kulaknıyoz ama bi faydası olmadı. Gö damarları gelısmemıs oda bir yaşına kadar anca geçer dedi. Şu an 34 günlük olduk ve uyuyo Yanımda tanım herkese nasıl Etsın çok guzel bir duygu. Sağlıkla kalın hamışler😘
Yldrmbytkn Zeynep15-87 Allah bağışlasın bebeğinizi. Çok zorlandım okurken aceleyle yazdiniz sanırım.🙄
Bebekbal Zeynep15-87 rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin🤲🏻Hem okudum hem ağladım inşallah banada nasip olur
Arslan04 Zeynep15-87 hayırlı olsun canım kaçıncı haftanda oldu doğumun 37 haftam bitmek üzere benim sabırsızlıkla bekliyorum dogsun istiyorum
Etum0416 Hayırlı olsun canım Allah bahtını güzel eylesin hayırlı sağlıklı mutlu uzun ömürleriniz olsun💓🙏🏻💐☺️
Zeynep15-87 Bebekbal Bebekbal olur olur bol bol dua edın rabbıme emanet eden ben hep öyle yaptım zaman son zamanlarda gexmıyo ama bak 34 günlük olduk bıle darısı sızın başınıza ıns
GamzeUgur Zeynep15-87 bende iki gün önce preeklampsi yüzünden 37 haftalık doğum yaptım bebeğim küvezde şu an Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın onları bize bizi onlara bağışlasın inşallah 🙏🏻
Ozlemakycl Rabbim analı babalı büyütsün ınslalah. Bende de gebelik sekeri çıktı siz neden sezeryan olmak istediniz seker yüzündenmi? Birde insülin kullandinizmi bana insülini verdi ben kullanmiyorum.
Zeynep15-87 Ozlemakycl tok ınsulın vermedi diyet verdi kontrol altına aldık sürekli şekerimi ölçüyordum sabah akşam acil tokluk lıste yapıyordum Sonra kontrolda gösteriyordum. Irmak doğumdan korkuyordum😁 gene olsa gene sezeryan ısterim
GamzeUgur Zeynep15-87 gebelik zehirlenmesi canım solunumu yetersiz olduğu için küvezde ama çok şükür durumu iyi hafta içi çıkarırız dediler 🙏🏻
Yaseminozel Zeynep15-87 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah canım benim oğlumdada göbek fıtığı oldu çok ağlıyordu uyumuyordu bezden yuvarlak bişey yapıp tülbent ile göbeğine bağladı o ağlayan bebek gitti göbek fıtığı ağrısı büyük insanlarda bile zor kendimden biliyorum bezi bağlayınca bi kaç haftaya düzeldi Rabbim şifasını versin 🤲🏼❤️
Nesizade05 Zeynep15-87 bu hikayeleri okurken Karnın açıyor resmen o acıları okudukça falan 🙈 rabbim bize de hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah
Zeynep15-87 Nesizade05 korkma yavrum ınan herseyı unutuyorsun gercekden ben korkudan normal dogum ıstemedım hıc acı falan unut sadece evladına kavuscan anı düşün
_zehra_ Zeynep15-87 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Benim oğlumda da vardı göz akma problemi.yasinda geçiyor merak etme.gozyasi kanalı tıkalı oluyormuş bazı bebeklerin.burnun en üstüne 2 parmakla masaj yap iyi geliyo