Linasuannesi Merhaba 35+2 haftalığız kahverengi leke geldi baya belirgindi şimdi yok bel ağrımda var sebebini bilen yardımcı olabilirmi ?
minicikbirmucize Linasuannesi ben ev işi yapıp kendimi yorduğumda oluyor genelde 32 deyim progestan kullanıyorum hala 2 hafta önce olmuştu doktoruna danış bence erken doğum da olabilir haftan ileri senin