Busratm Minikoglum2020 Sancın nasıl canım. Düzenli aralıklarla ve git gide artıyor mu? Her hangi bir sorun var mıydı gebelikte?
Minikoglum2020 Yok hayir bi sorunum yoktu sancim kasiklarim.agriyor bebek asiri hareketli ve alttan cok vuruyor sancim saate bi oluyor yarim.saate bir falan
Busratm Minikoglum2020 Doğum sancısı git gide artar hem sıklığı hem şiddeti. Evde progestane var mı peki
Merve_16 Canım ben 35 haftalık iken doğum yaptım sancın düzenli aralıklar da olur ve şiddetli olur sancı girdiği zaman hareket bile edemezsin bir de ishal de erken doğum belirtisi.
Mervesrht Canim bi doktora gitsen iyi olur burdan tavsiye almayla olmaz. Belki dogumun baslamistir bebek kalp atislarin nasil hersey yolundami ne olur ne olmaz bi muayene olmalisin